دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش به نام خالی بود دستم

download new music Masih & Arash AP – Khali Bood Dastam

دانلود اهنگ  خالی بود دستم مسیح و آرش

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش به نام خالی بود دستم

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ مسیح و آرش خالی بود دستم

خالی بود دستم میترسیدم بری هیچی نگفتم

نمیخواستم که از چشمت بیوفتم من همه حرفامو گفتم

سعیمو کردم نگه دارم تو رو با همه سختی من نبودم توی اون دنیا که ساختی

دیدی آخرشم ما هر دو باختیم

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیایی

خورشید و ماه رو حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد

تا که بیایی یعنی میشه بیایی

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیایی

خورشید و ماه رو حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد

تا که بیایی یعنی میشه بیایی

من میبستم دستمو تا تو نبینی خالیم

تا نفهمی که نباشی بی تو من چه حالیم

من برات زیبا ترینو از خودم میخواستمش

نه نشد باور کنم آخر خودم میبازمت

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیایی

خورشید و ماه رو حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد

تا که بیایی یعنی میشه بیایی

برو ولی همه درا رو پنجره ها رو باز میذارم تا که بیایی

خورشید و ماه رو حتی خدا رو قسم میدم خیلی زیاد

تا که بیایی یعنی میشه بیایی

پخش آنلاین