دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام درد دل

download new music Mohsen EbrahimZadeh – Darde Del

دانلود اهنگ  درد دل از محسن ابراهیم زاده

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل

دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده درد دل

یکی بیاد منو آروم کنه به این دلم مفهوم کنه

تکلیف بی قراری ها واس من معلوم کنه

دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم

آخه دیوونم کرده دل اینا درد دل

چی تو دلم اومده فرداش با دلم بد شد

باز این دل بیتابم راحت رد شد

هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد

از این دل بیچارم راحت رد شد

=به خیالت شرایط عادی دارم

نمیدونی چه حالت حادی دارم

توی دلم یه داد بی دادی دارم

دلم میخواد جار بزنم اشکامو کنار بزنم

آخه دیوونم کرده دل اینا درد دل

چی تو دلم اومده فرداش با دلم بد شد

باز این دل بیتابم راحت رد شد

هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد

از این دل بیچارم راحت رد شد

هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد

از این دل بیچارم راحت رد شد

هر کی تو دلم اومد فرداش با دلم بد شد

از این دل بیچارم راحت رد شد